Monday 12 November 2007

Yesterday it was 2 months since I first came here. Even though it doesn’t seem a long time since I lived on Hosle, I have al ready gained so many new experiences. This week end Heltberg International (les: Peter Jobling) had arranged a reunion for all the previous Norwegian York College students, and we had a Yorkshire cocktail party at the college on Friday. Headmasters of Heltberg, Stabekk and York College were here in addition to 110 students. What I found especially interesting was to meet the lad who lived at the Dartons for 6 weeks last year. We shared a lot of opinions and it was good to have someone who had been in the exactly same position as I am now. Lars (from Sandefjord) joined us for breakfast on Saturday and Sunday Dinner. Now I feel much more comfortable in the house and the mood is light.

Saturday I finally bought a new bike! I really love the smooth feeling it gives to riding a Ladies Bike.

Yesterday Eve and I had a day in Leeds, which made me realise how idyllic York is in comparison.

2 comments:

Karine said...

KJære! Jeg har funnet råbillige billeter til å besøke deg i februar! At jeg drar 21 februar og drar hjem mandag 25 februar veldig tidlig! Det blir i vinterferien min, og jeg vil så gjerne besøke deg! Spesielt at da er jeg 18 år!! JIpii!Hva synes du? gleder meg til å se deg igjen ved jul! Kjempe stor klem<3

Sif said...

Hmm... jeg lurer på om det var deg og veninnene dine jeg snublet på utenfor Dusk for noen uker siden, kan det stemme?

Jeg leser nemlig Kristin sin blogg, og det gikk opp for meg bare for noen dager siden at det kanskje var deg :)

Håper du koser deg i York uansett, jeg skal hjem snart :(